Edward i Bella

Edward i Bella
Pięknie wyszli...;-)

Hejka!.

Witajcie na moim blogu. Jeśli jakimś cudem się o nim dowiedzieliście to i tak dobrze. Nie mam licznika, ale przypuszczam, że odwiedziło go około. 200 osób. Dzięki, że jesteście wśród nich.
Na moim blogu możecie znaleźć streszczenia sagi "Zmierzch", posty o bohaterach książki, gwiazdach grających w filmie,obrazki i rózne inne rzeczy. Mam nadzieję, że mój blog wam się podoba!. :D

niedziela, 14 czerwca 2009

BELLA MIAŁA BYĆ GWIAZDĄ?

Okazało się,że w pierwszych wersjach scenariusza Bella miała być gwiazdą, a w filmie miało się pojawić CIA. Wszystko po to, by zrobić ze "Zmierzchu" film akcji. Dobrze,że jednak z tego zrezygnowano... ja jakoś nie wyobrażam sobie Belli- super gwiazdy. Cała książka straciłaby urok. O to chodziło. Bella była zawsze inna, cicha, skromna, skryta. Gdyby była gwiazdą jej charakter zmieniłby się o 180 stopni. Dobrze, że Bella pozostałą zwykłą uczennicą liceum...;-)

4 komentarze:

  1. hej :)
    bardzo fajny blog :)


    oto mój :
    www.ilovepiercing.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, dobrze że Bella jest taka a nie inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hey mam nadzieje ze ten blog rozpusci ci sie na leprze ale fajny ! będe pisac komcie bo jestes laska .!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze te ankiety sa juz zamkniete bo chetnie bym zaglosowalaa...
    Ale i tak bardziej podobal mi sie zmierzch- jako film, a ksiazka przed switem ;)

    OdpowiedzUsuń