Edward i Bella

Edward i Bella
Pięknie wyszli...;-)

Hejka!.

Witajcie na moim blogu. Jeśli jakimś cudem się o nim dowiedzieliście to i tak dobrze. Nie mam licznika, ale przypuszczam, że odwiedziło go około. 200 osób. Dzięki, że jesteście wśród nich.
Na moim blogu możecie znaleźć streszczenia sagi "Zmierzch", posty o bohaterach książki, gwiazdach grających w filmie,obrazki i rózne inne rzeczy. Mam nadzieję, że mój blog wam się podoba!. :D

wtorek, 26 maja 2009

HIT

Zmierzch jako film i książka okazał się bestsellerem. Podobno już w ciągu pierwszej doby od pojawienia się na półkach filmu "Zmierzch" kupiono 3 miliony egzemplarzy!!! Jeśli chodzi o książki ogółem (chodzi o wszytskie części, każdą liczy się jako osobną książkę) sprzedano 42 miliony egzemplarzy na całym świecie...ciekawe jak będzie w Polsce? ;-)
Obliczyłam,że skoro sprzedano 42 miliony, to tak jakby wszyscy ludzie w Polsce mieli przynajmniej 1 książkę z tej sagi. Skoro 42 miliony ludzi posiada książki to znaczy,że 0,007 % naszej populacji ma "Zmierzch", a pewnie o wiele więcej osób przeczytało;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz